Ártabros de Oleiros, o novo club irmán de Fillos de Breogán


Logo do acordo da xunta directiva, créase un novo equipo en Oleiros con filiación cos Fillos de Breogán. O escudo deséñase tendo en conta o novo nome do club e tomando como referencia o blasón da vila da bisbarra das Mariñas. 

A xunta directiva decidiu por maioría simple nomea-lo novo clube irmán como Ártabros de Oleiros. O equipo vestirá de negro e os seus integrantes serán convocados polo adestrador dos Fillos de Breogán, Carlos Seco, que tamén o será deste novo equipo, polo menos, nos seus comezos. No caso de contar con efectivos suficientes, Ártabros de Oleiros participará tamén nos torneos do Campionato Ibérico.

A cor coa que competirá o equipo oleirense será o negro. Vestirá camisola negra, pantalón negro e medias negras. Nestes momentos, andamos á procura dun patrocinador para este novo conxunto, que en breve desputará encontros na Torre de Hércules fronte A Coruña Fillos de Breogán.

Después del acuerdo de la junta directiva, se crea un nuevo equipo en Oleiros con filiación con los Fillos de Breogán. El escudo se diseña teniendo en cuenta el nuevo nombre del club y tomando como referencia el blasón de la villa de la comarca de las Mariñas.

La junta directiva decidió por mayoría simple nombrar al nuevo club hermano como Ártabros de Oleiros. El equipo vestirá de negro y sus integrantes serán convocados por el entrenador de los Fillos de Breogán, Carlos Seco, que también lo será de este nuevo equipo, por lo menos, en sus comienzos. En caso de contar con efectivos suficientes, Ártabros de Oleiros participará también en los torneos del Campeonato Ibérico.

El color con el que competirá el equipo oleirense será el negro. Vestirá camiseta negra, pantalón negro y medias negras. En estos momentos, andamos en búsqueda de un patrocinador para este nuevo conjunto, que en breve disputará encuentros en la Torre de Hércules frente A Coruña Fillos de Breogán. 


 
Make a Free Website with Yola.